30 april 2019

Tisdagmorgon


Nä seru! Det vart inga fler cykelpass denna månad förkylningen härjar i kroppen har en mörk å raspig röst, whiskeyvoice! Hostar och kraxar en del men mest bara snorig. Alltså ingen träning, bara hoja upp till jobbet utan ansträningsnivå mer än att driva fram hojen så jag kommer från punkt a till punkt b. Så med det så var månadssummeringen för april,

Jag är trots allt väldigt nöjd med månaden i och med att jag hade inte mindre än 7 träningsfria dagar denna månad, dels när vi var på besök hos dottern nere i Stockholm plus en lördag och nu då de 2 sista dagarna på månaden i min förkylning.
Återkommer när jag kan börja träna igen vilket nog kan ta några dagar får se hur länge det dröjer kör absolut inte förrän jag är fri från förkylningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar