2 maj 2019

Förkylningen härjar i min kropp!


Ja nu äre synd om gubben :-/
Jag sover skitdåligt i och med att jag är så förbaskat förkyld. Det blir liksom aldrig en lättare förkylning nehedå. Nej istället en full härdsmälta som totalt slår ut kroppen tror det kan ha att göra med min allergi också för i måndags vare total stopp i bihålor och luftrör från pollen, ja det var innan den arktiska kyla kommit. Så med det å en förkylning så är det en tia på skalan vad det gäller förkylning. Träning är inte att tänka på i och med att den sitter djupt nere i halsen så när jag hostar så kommer det nerifrån lungorna känns det som. Är inne på dag 4 nu om jag räknar från i måndags. Återstår att se hur länge den sitter i innan jag är så pass att jag kan börja träna igen...
Jag är trots det på jobbet idag och imorgon men på sparlåga, har fan inte råd att vara sjukskriven igen var ju det förra månaden då jag pajade knät. Såå roligare kan man ha det där for den fina formen och uthålligheten jag tränat upp åt skogen hade ju behövt köra hårda intervallpass denna vecka men av det vart det intet. Jaja bättre ändå att jag är förkyld nu och inte i anslutning till Mallorca resan som tar sin början om 26 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar