11 april 2019

En bra torsdagmorgon på alla sätt å vis

Ja efter att ha jobbat på som fan igår så känns det skönt att ha gjort klart allt med Subarun som ska bytas in imorgon fredag. Samt allt annat jag hann med igår innan jag runt 21.30 satte mig vid datorn för att kolla lite film och ta det lugnt innan det var dags att gå till sängs. Sedan upp igen klockan 4 för att hinna med ett morgonpass. Uppvärmning första varvet av nio lugn å fin London Classique sedan på allt mer för att hålla en bra pace i 38 minuter@291 watt(3,4 w/kg)!
På det frukost innan jag drog iväg i ett kylslaget morgonklimat -9 grader visade termometern därhemma samma lika cykeldatorn de sista 15 minuterna av passet. Jag uthärdade dock kylan och fixade 10,23 km på 26:25! Totalt för dagen 1:44:26, veckan uppe i totalt 4:49:16!
Morgonpasset ute i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar