11 mars 2019

Här går det undan...

Ja jag tänker på räknaren uppe till höger i min blogg, den är nu på 77 dagar kvar det hade jag inte koll på faktiskt fasen vad tiden går fort. Nu får knät hela ihop under veckan så jag får ta tag i träningen på allvar igen. Vi åker till Stockholm den 4 till 9 april så där försvinner det 6 dagars träning. Inte för att det gör så mycket för om jag ska tävla på masters sm så är det ju inte förrän i augusti månad så formtoppningen sker ju inte i april månad då. Ska bli kul att få träffa vårt senaste barnbarn Vincent med familj :-) Har dragit igång rehabcyklingen men kör absolut ingen Zwift utan cyklar med Garmin Edge klockan enbart samt lyssnar på Spotify. All fokus på hög kadens och låg effekt! Vad sägs om 80 watt i snitteffekt och 88 rpm i kadens eller som kvällspasset nyss 121 watt och 96 rpm i kadens! Känslan är positiv trodde fasen inte det men men faktiskt så känns det mindre när jag går redan nu. Hoppas det fortsätter så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar