17 februari 2019

Veckans sista pass avklarat

Nu vart först en uppvärmning sedan påslag i förhoppningsvis inte längre än 8 minuter! :-)
Det var nämligen detta pass mål att klara att gå under 8 minuter på banan London Classique!
Jag fixade faktiskt det även om det var fruktansvärt tufft!
7:49 41,8 km/h 340 watt(4 w/kg) 129(79%) bpm och 70 rpm i kadens! Dieselloket!
Föutom det ett Greater London Flat varv innan jag lätt lätt avrundade med ett Classique varv som ren nedvärmning ett av de långsammaste varvet då istället...
Därmed är dagens totala träning uppe i 2:20:32 och veckan vart 17:24:49 cykling 16:34:44! Det ger att månadsutmaningen nu står på 38:22 vilket är 66% av de planerade 58 timmarna med 11 dagar kvar minus de dagar jag eventuellt inte får in någon cykelträning dvs lördag-söndag nästa helg vilket då skulle innebära att jag har 9 dagar på mig att skarpa ihop lite drygt 11 timmar det borde nästa gå. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar