17 februari 2019

Inte riktigt lika varmt idag inte


Nä fy faan så kallt det var i nordanvinden upp mot Färjeläget! Igår var det sol glädje och en skön runda helt och hållet idag var det sol iskalla vindar å ingen som helst glädje ett rent träningspass baserat på vilja! Jag valde att starta åt det hållet idag först upp till Kläppen runda den gamla skolan vidare upp till Sjukhuset vände vid entren och ner igen till Kläppen nu vidare mot Färjeläget där jag vände nere vid älven. Upp igen ut på gamla Bodenvägen ner till Kläppen och andra svägen förbi Sjukhuset innan jag vände åter förbi Kläppen genom Byn och ner till CircleK där jag tog cykelbanan tillbaks till Stadsön och cykelvägen upp till Byn! Allt som allt fick jag med det ihop 1:37:29 och 32,83 km! Det fick räcka så i isvindarna för min del, min kropp gillar verkligen inte kyla det är som att den stänger av det går till exempel absolut inte att köra hårt det finns bara inte där så nee kallvindar är inget för den här snubben. Andra fixar det som ingenting lite avis är jag allt. Nu vart det ju ändå drygt 1,5 timme resten kör jag på trainern i eftermiddag. Veckan så här långt med ett pass kvar 16:41:38 därav 15:51:33 månadsmålet uppe i 37:38 65% av 58 timmar.
Passet utomhus i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar