15 februari 2019

TGIF


Vilken inledning på fredagen! Inte illa inte, först ett kanon trainerpass på ganska precis 1 timme. Jag körde London Classique 7 varv 1:00:11 38,7 km och 270 watt(3,2 w/kg)!
På det frukost ombyte sedan ett något längre utomhuspass till jobbet skönt med plusgrader och inte speciellt halkigt heller tyckte i alla fall jag å jag körde på både cykelväg och gator. Visst blåste det rejält men jag tyckte det gick rätt bra fick väl väja lite här och där för grenar som kommit ner i de kraftiga vindarna. Först ner till Stadsön innan jag vände åter mot Byn och upp till Bränslan efter gamla Bodenvägen innan jag vände åter och styrde mot sjukhuset. Det vart 42:03 och 12,45 km beräknad effekt 102 watt. Utomhuspasset i Relive!
Å med det så har jag fått ihop hela 1:42:14 denna fredagsmorgon. Veckototalen nu uppe i 11:22:21 varav cykel är 10:32:16! Månadsutmaningen nu 32:19 vilket är 56% av de planerade 58 timmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar