25 februari 2019

Hem från jobbet middag och därefter trainerpass

Så vart för att jag skulle hinna med att fixa middagen, först hem från jobbet på cx:n i jättemoddigt underlag nu har det börjat slå igenom med den värme som ligger på så det är rätt vanskligt med det nu men det får gå. Tyvärr är prognosen från SMHI lätt snöfall från klockan 20 ikväll och fram emot morgonen inte precis det man önskade, men men! Ja hem från jobbet lite förlängd rutt 9,14 km på 34:45. Passet hem från jobbet i Relive
Sedan middag som sagt och efter en stunds vila på med trainerpasset som vart London Classique 7 varv!
Jag valde att köra ett 30 km:s tempopass de sista 5-6 varven av 7! Förutom det så slog jag till med nytt pers på 6 varv Classique 48:32 vilket ger en varvtid på 8:05,33!


3 mils tempo gick på 44:38 134(82%) bpm maxpuls 145(88%) bpm effekten 304 watt(3,6 w/kg) och snittkadens 82 rpm! Här ser den uppmärksamme att jag körde på för mig väldig hög kadens runt 10 rpm högre i snitt! Ville testa ett 3 milstempo på mer puls än ben men det vete katten om det är min melodi, jag vart för övrigt vääldigt trött på slutet kan jag meddela!
 Därmed fick jag idag ihop 2:22:01 och det i sin tur ger att månadsmålet nu är uppe i 52:46 vilket är 91% av 58 timmar jag behöver nu skarpa ihop 5 timmar och 14 minuter på de återstående 3 dagarna det borde ju gå vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar