26 februari 2019

Morgonens övningar


Ja först körde jag ett trainerpass eftersom jag såg på SMHI igårkväll att det skulle regna,snöa i natt å det var nog smart för fi fasen va halt det var imorse. Jag skulle uppför backen efter kulverten på hammarenvägen det var knappt jag tog mig upp det slirade så fort jag tryckte på aldrig så lite på bakdäcket!!! Ok trainerpasset vart London Classique 6 varv med stegrad belastning sjätte och sista varvet gick på 8:16 39,5 km/h 287 watt(3,4 w/kg)! Sedan ombyte och frukost innan det vådliga cykelpasset till jobbet. En av de långsammaste pendlarpassen i vinter men jag vågade inte trycka på över huvudtaget eftersom risken för att gå omkull var stor! Klarade mig återstår att se hur det ser ut när jag ska cykla hemåt i eftermiddag SMHI:s prognos säger +3 grader istället för nollgradigt hoppas på bättre fäste...

Utomhuspasset i Relive!

Totalt denna morgon vart det 1:13:45 veckans träning 3:35:46! Månadens mål om 58 timmar nu uppe i 53:59 93%  av totalen. Kvar att få in 4 timmar och med eftermiddagspasset plus 2 dar till kvar att ropa på ser det ut som att jag kommer att klara av målbilden å kanske kanske att jag kommer upp i 60 timmar, dit är det 6 timmar kvar. Om jag räknar bort en timme i eftermiddag så blir det 5 timmar på 2 dagar vilket ger 2,5 timme om dagen för att nå 60. Inget måste jag får se vart det landar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar