14 februari 2019

Dagens dubbelpass


Började med ett trainerpass i NYC där jag cyklade Park Perimeter Loop Banner to Banner och på första varvet valde jag att även cykla Arch KOM. Andra varvet ett rent Park Loop varv snitteffekt för hela trainerpasset vart 250 watt(2,9 w/kg)! Sedan frukost och ombyte innan passet till jobbet tog vid. Jag cyklade lite längre än jag inledningsvis tänkt men känslan var att kylan var hanterbar så jag fortsatte. Först ner från oss till cykel- och gångvägen sedan upp till Kläppenskolan och ut på gamla Bodenvägen upp till bondgården vid 97:an innan jag vänder åter ner mot jobbet!
Så det blev till slut 10,38 km och 37:56! Det innebär att jag fick ihop 1:30:07 och därmed är veckan uppe i 8:40:47 varav cykel 7:50:42! Månadsmålet nu 29:38 51% av 58 timmar alltså bara 18:22 kvar att klara av på 14 minus 2 dagar(vi åker till Umeå nästa helg) 12 dagar.
Morgonpasset i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar