3 januari 2019

Asch!


Forfarande rejält förkyld ingen träning således. Tradigt som faan minst sagt! Jag har semester men håller mig hemma och inomhus medans förkylningen härjar i min kropp så förbannat trist så det finns inte. Ja inte mycket att göra åt än kurera sig dricker mycket vätska mest te och honung men någon kopp kaffe blir det också. Ser på film och har faktiskt tagit fram xbox360:n, ringrostig kan jag konstatera några år sedan jag spelade ett konsolspel med en handenhet :-)
Ja fasen måste ju göra något...
Trodde det bara skulle vara 1-2 dagar men fortfarande tjock i bihålor näsa, helt täppt. Går omkring å nyser och snörvlar. Så nu återstår att se hur man känner sig imorgon bitti när man slår upp sina blå, förhoppningsvis släpper det snart. Har tack och lov inte spridit sig till halsen hoppas det fortsätter så och att bacillerna snart ger med sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar