22 oktober 2018

Nu gick det fan inte fort inte


Ja jag monterade ju på vinterdäcken de nya på gravelbiken igår och körde första passet med dem imorse till jobbet, valde att hoja ner till Stadsön vända och upp till Bodvallen innan jag vände åter till sjukhuset. Det vart lite drygt 15 km men ack så tungt det gick med de nya vinterdäcken. Jag har nu valt att enbart cykla där det är belysning, vilket innebär att jag tar cykelvägen ner till Stadsön runt 7 km ToR hade ju kunnat förlänga den rundan ända upp till Circle K men vart lite sen med starten så jag vände vid Stadsö centrum. Sedan småvägarna upp till Bodvallen där gatbelysningen tar slut så där vänder jag också. Jag kände mig tung i kroppen efter gårdagens rätt hårda distanspass så detta paceade pendlarpass var rätt skönt inga som helst påslag utan bara mata på.


Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar