24 oktober 2018

Kallt jomenvisst!

Startade med -5 grader imorse och inte blev det varmare snarare tvärtom. De sista 2 km:arna hade jag -8 grader på mätaren i Edgen. Valde att cykla ner till Stadsön vända där åter mot Byn upp till Kläppen innan jag svängde in mot sjukhuset men nu cyklade jag runt sjukhuset hela kretsloppsvägen innan jag svängde in vid entren. Fick ihop mina planerade 15 km men nog så kallt för träning utomhus på hoj ja enligt min kropp då. :-)
Passet i Relive!
Det finns ju de som fortsätter träna ute hela vintern och till och med cyklar Rapha 500!!! Det vill säga Rapha Festive 500 utmaningen i Strava att mellan julafton och nyårsafton få ihop 500 km på cykel utomhus!!! :-O
Här uppe i norr är denna utmaning verkligen en utmaning!

För egen del helt otänkbart att mata på utomhus i minus 15-25 grader i timme efter timme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar