23 oktober 2018

Hem från jobbet plus ett kort trainerpass på det

Först hem från jobbet snirklade runt ikring Byn till Norramark tillbaks till sjukhuset ner till färjeläget på vägen åter mot Byn in på grusvägen som visade sig gå ner till älven med bebyggelse där jag vände precis innan gårdarna en rolig väg att hoja. Upp och ut på gamla Bodenvägen igen vidare mot Kläppen och Byn å så hem då. Väl hemma upp på trainern där jag tänkt mig ett helvarv Volcano Flat men ångrade mig och vände i backen till Italienska byn. Har en känning i ländryggen från ett felaktigt lyft i en större skrivare på jobbet så jag valde att slå av och tat lugnt istället för att ösa på och dra på mig en djupare ryggskada.
Å med det så är dagens träning till ända fick idag ihop 2:08:24!
Passet hem från jobbet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar