12 augusti 2018

Söndagens två pass!


Sådärja då var dagens och veckans träning till ända. Det vart två pass idag hade ett födelsedagskalas att hinna till också :-)
Förmiddagens träning vart det något längre å hyfsat hårda passet. Jag körde dryga 60 km med 34,5 km/h och det med en motvind västlig i dryga 11 m/s i byarna. Säkert halva distansen om inte mer i motvind. Men så tog jag i så det knakade för att hålla uppe snittet. Vid vändet vid bondgården passerade jag med 54 km körda på 34 km/h så på de sista 6 km:arna fick jag ihop ytterligare 0,5 km/h  minsann! Ett hårt riktigt hårt pass!
Sedan bar det iväg på födelsedagskalas med kaffe tårta och kakor. Snabba kolhydrater bara, vilket jag kände av 3,5 timme senare när jag drog igång dagens andra pass som jag cyklade upp till kommunskylten på 97:an där jag vände och matade på hem hade 33,5 km/h innan jag slog av och värmde ner för dagen. Det vart
Å med det så var veckan till ända, det vart
Månaden nu uppe i
Morgonpasset i Relive!
Eftermiddagspasset i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar