21 augusti 2018

Blandad kompott

Jag drog iväg runt 5:20 för att försöka få ihop en timme nu på morgonen innan jobbet med hybriden less på regn å elände. Ner till Circle K därefter upp till kyrkan och tillbaka till Stadsön förbi hemmet där jag skiftade tillbaks till Vengen bara därför att jag lessnat på hybriden ;-)
Kommer att hinna cykla mig less på den i vinter skulle jag tro. Det vart 12 km på hybriden resterande 17 km på Vengen då fick nästan ihop 3 mil på morgonpasset och lite drygt en timmes cykling i makligt tempo.

Körde väldigt lätt eftersom mina ben är totalt massakrerade efter gårdagens stenhårda trainerpass i Innsbruck! Så djävla slut så det är fan inte sant körde med kompressionskläder efter passet igår och är ändå helt helt slut i benen så idag tar vi det extra lugnt... Ja dessutom så valde jag att köra med vinterbibsen och vinterjackan nu på morgonen å det var helt rätt val för det var bara 4,5 grad som kallast vilket inte störde mig nu när jag hade på mig rätt sorts cykelkläder. Förhoppningsvis inget regn utan strålande sol när jag ska hem i eftermiddag i så fall blir det kort kort inga vinterkläder då inte :-)
Passet i Relive!

Update!
Skulle fan ha gått till Specsavers! :-/
Nej men se på fan nu regnar det igen, skulle ha kört hela morgonpasset med hybriden med stänkskärmar nu blire regnrally hem igen efter jobbet 15.30 om det inte klarnar upp och
hinner torka... Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar