20 juli 2018

Rullpass!

Å ett skönt sådant i medelhavsvärmen vi har så skönt!



Jag valde att cykla till Färjevägen där jag körde 5 gånger ner och upp igen för att slå på lite mer för varje klättring till den femte och sista där jag släppte efter lite granna. Å sedan upp till Norra innan jag vände åter och cyklade utmed 97:an förbi möbelaffären och tillbaks ut på 97:an. Ner mot sjukhuset vidare  gamla Bodenvägen förbi soptippen och upp till kyrkan ner till Stadsön ut på Mariebergsvägen upp till Kläppenskolan genom villaområdet och sedan tillbaks hem.
Passet i Relive!


Veckans total nu uppe 9:33:06 och 300,42 km. Månadens total nu


Som det nu ser ut så blir det av att köra Harrsvängen i Korpilombolo imorgon jag samåker i såfall med Roger dit!

Det är nu min tredje semestervecka av fyra och hittills har jag haft medelhavsvärme och sol heela tiden alltså kan man säga att jag så här långt haft semester som på Mallorca!!! En vecka återstår och enligt prognoserna så blir det fortsatt varmt och soligt alltså fortsatt Mallorcasemester sista veckan innan jag återgår till jobbet den 30:e juli :-)
Man kan inte annat än tacka för det vilken sommar va?!?!?!

2 kommentarer:

  1. Mmm lite för varmt för mig. Men skönt att det är bättre än i fjol.

    SvaraRadera
  2. Ja nog är det bättre alltid, vi har ju till och med varmare än Mallorca just nu. Så jag personligen trivs som fisken i vattnet just nu. Man kan väl säga att detta väger upp den snöfyllda vintern som varit.

    SvaraRadera