29 juni 2018

Träningen hem

Vart sisådär! Jag började med att cykla från sjukhuset via Kläppen ut mot Gamla Sunderbyn när jag så moln en bit bort som liksom hängde ner i backen å mycket riktigt efter 3,5 km någonting började det droppa på mig så jag vände snabbt som blixten. Spurtade ifrån regnet och tog mig hem snarast.
Hemma ett snabbt byte av hoj till trainercykeln där det vart 1h35min så tyckte jag att jag kört klart för dagen. Det var riktigt riktigt lugnt snudd på ett john blund pass. Jag vaknade till för en stund där i
20 minuter då jag matade på ordentligt 13,5 km 19:40 gav 119(73%) bpm 324 watt(3,8 w/kg) och 64 rpm riktigt låg kadens bröt på med starka men trötta ben!
Efter det en kortare nedvärmning så var som sagt passet klart. Fick idag ihop exakt  2:23:50 i total träningstid inte illa! Veckan uppe i 9:47:44 och 287,20 km. Månaden 64:01 vilket är 107 % av de planerade 60 timmarna nu återstår det en dag av juni månad sedan är det bokslut för det målet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar