7 juni 2018

Recoveryride!

Efter 12 dagars cykling här på ön så bestämde jag mig för att cykla ett återhämtningspass i och med att risken för regn var överhängande. Sa Pobla ut givetvis sedan Buger  och fortsatt upp mot Campanet där möttes jag av regnet så där vände jag ner igen. Åter till Sa Pobla men nu mot Muro vidare till Can Picafort ut på en lite väg mot Sta Margalida där jag vände efter 3 km regn igen... Nu åter mot Can Picafort och därifrån åter till hotellet och Playa de Muro. Allt som allt lite drygt 2 timmar återhämning 2:09:27 58,86 km 107(65%) bpm 217 watt(69%) 76 rpm och 104 i TSS! Målet var att inte gå över 100 sååå jag klarade nästan av målbilden då ;-)
Notering: Hade det inte regnat hade jag nog gett mig på bensinmacksbacken!

Hade faktiskt ett avsnitt där jag matade på rätt bra för ett återhämtningspass det var mellan Muro och Can Picafort!

Å med det så är veckans total uppe i 13:05:34 och 357,16 km!
Imorgon något helt annat om vädrets makter är med mig sista dagen med hyrhojen. Återkommer om det imorgon...
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar