21 maj 2018

Styrketräning måndagmorgon



Sådärja! Då var 40 minuter avklarade i gymmet på jobbet. Å det var riktigt riktigt hårda minuter samtidigt väldigt inspirerande! Jag kunde för första gången köra på för fullt i bicepscurlen och ryggdraget i maskin med tanke på hur det inte varit ok med vänsterarmen på länge så kändes det så djäkla bra!!! :-)
Ingen smärta och i stort sett ingen rörelseinskränkning att tala om längre i vridningen av handleden rak arm saknas det dock några grader och så lär det väl bli kan jag tänka men som sagt ett stort steg framåt efter det som hände förra sommaren. Passet då mitt i all eufori ;-)
Det vart bänkpress, situps, tåhäv, utfall, benpress, biceps- och tricepcurl, roddrag i maskin, ryggdrag i maskin, benspark, bencurl och stående hantelsväng. Så med det en ny vecka inledd nu hoppas jag att jag i eftermiddag kväll åter har en fungerande linjehoj åker som tidigare sagts till Jorma direkt efter jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar