31 maj 2018

Återhämtningspass

Mmm! Cyklade till Can Picafort vidare mot Arta innan jag svängde av mot Petra efter den böljande fina ensliga vägen med nästan ingen trafik alls. I Petra höger mot Santa Margalida åter till Can Picafort upp Muro vidare till Sa Pobla innan jag därifrån cyklade vassvägen åter till Playa de Muro. Å med det var plattcyklingen på drygt 8 mil och 481 hm klar ;-)
TSS för passet vart 134 81,44 km på 2:47:38.
Majmånads träning till ända och därmed kan jag meddela bokslutet det vart 65:05 i träningstid cykling vilket är 130% av de planerade 50 timmarna. Totalt med all träning fick jag ihop 68:55:57!
Veckan så här långt uppe i 12:48:05 och 367,25 km!
Värmen kom riktigt ordentligt igår så nu njuter man verkligen av sol bad å cykling!
Ja även maten smakar bra vi har ju både frukost- och middagsbuffe! ;-)
Kanske lite för bra!

2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat mats. Själv i Italien med min moder. Förnöja mig ned promenader.

    SvaraRadera
  2. Tack Stephan! Aha ja jag ser ju att du är i Italien ha det bra!

    SvaraRadera