4 april 2018

Morgonpasset

Som vart halvt om jag så säger, ja min gamla 800:a sparade inte pendlarcykligen till jobbet utan jag blev utan de 13 minuterna... Dock så matade jag in de 10 stenhårda minuterna på roddmaskinen där jag fick ihop 2300 meter på de 10 minuterna...  Jotack det kändes i armar framför allt att jag gick på hårdare för första gången i rodden. Å det positiva är att jag inte kände av något i vare sig handled eller axel bara muskelsmärta från belastningen då.
Om nu någon undrar så gjorde jag 3,7 km på ganska exakt 13 minuter på pendlarhojen till jobbet mest beroende på att det var -8 grader och fruset överallt så jag kunde stå på. Blir nog uppemot dubbelt så lång tid hem eftersom jag då har genomslag, blött och halkigt! Det är därför jag kör med cykelkläder nu, det stänker nått så förbaskat när man ska hem så det är bättre jag skitar ner mina cykelkläder än vardagskläderna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar