25 april 2018

Hem från jobbet


Lätt allt enligt planen upp till färjevägen åter hem till byn. Dock så kom första incidenten å det med en buss!?!?! Som så när nuddade styret mitt när den passerade i 60-70 knyck med fri sikt inget möte jag alldeles vid vägkanten på allmän väg några hundra meter från hemmet... Man börjar fundera hur det är ställt med dessa så kallade yrkesförare? Den här snubben eller kvinnan var då fan inte klok så pass mycket kan jag konstatera att rent demonstrativt köra så nära så att om jag vinglat det minsta så hade det tagit i bussen är ju rent av sinnessjukt! Gissningsvis väger väl en lokalbuss någonstans mellan 18-20 ton, just saying! :-(
Det är just nu inte så att jag känner mig speciellt vänligt inställd till LLT om man säger så.


Träningen då istället, lätt som jag skrev inledningsvis efter gårdagens intervallpass. Uppe i 46 timmar totalt för månaden 92% av de 50 timmarna genomförda 4 återstår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar