26 oktober 2017

Ett avbrott i vardagen



Mmm! Som ni kanske märkt så har jag inte tränat sedan i söndags utan jag jobbar, äter å sover samt rehabtränar och går hos fysioterapeuten 2 ggr i veckan. Ett avbrott i rutinerna kom ikväll när jag tog mig ett längre bastubad härhemma sååå skönt, ja jisses det kändes avkopplande och även säkert bra för både skuldra, arm, bröst och handled med en halvtimme i värmen. Fortsätter med träningsuppehållet tills vidare, när jag återtar träningen beror helt på när det känns bättre i kroppen. Idag så sa faktiskt fysioterapeuten att en frozen shoulder kan ta upp till 2 år innan man är återställd från densamma hoppas verkligen inte det blir så länge för mig. Mitt närmaste mål är att eventuellt kunna hoja på Mallorca nästa sommar det är i allafall vad jag hoppas på. Vi får väl se.
Å med det sagt så hoppar jag gärna över vintern...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar