2 november 2016

Onsdagens sena pass

Vart ett lågkadenspass!
Jag valde efter en längre uppvärmning att köra 2x10 minuter med 5 minuters vila mellan därefter fortsätta på tyngre växlar i ytterligare 10 minuter. Sedan nedvärmning och middag som jag fick brassa efter klockan 18, sen träning sen middag. Vilket berodde på att jag hade ärenden att göra när jag kom hem valde att åka till Storheden och fixa dem alla. Nu återstår att få nytrainern som levereras imorgon hem till bron!

Lågkadensträning 2x10min@51RPM
Fruktansvärt skönt att köra ett trainerpass efter en rätt jobbig arbetsdag har tillsammans med en kollega satt ut närmare 40 skärmar på en installation i sjukhuset! Det har inneburit flytta skärm, installera skärm ta bort skärm... Man blir rätt slut i knoppen och kroppen efter att ha kört på för fullt hela dagen. Då är det grymt skönt att få sätta sig på trainer å bränna bort allt det där från jobbet!
Bättre ventil finns inte man blir som en ny människa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar