1 november 2016

Morgonpass innan jobbet

Mmm! Vi ska ha verksamhetsplanering på stadshotellet idag. Så då passar jag på att dra av ett morgonpass innan jag blir upphämtad!
Körde på rätt bra, 20 minuter 138(84%) BPM 315 watt(3,66 w/kg) 92 RPM!

Morgonpass
Jag får se om det blir något mer idag, troligen inte. Gick på rätt bra hela passet egentligen 253 watt(2,94 w/kg) säger en del. Men ojj vilken glansis det var nu på morgonen när jag tog mig till brevlådan för att hämta tidningen! Gled hela vägen ner till brevlådan på grusuppfarten???
Så varning för halka!
Update!
Ja det var det där med halkan, min dotter i stan gick omkull med cykeln på väg till jobbet! :-(
Tur i oturen så kunde frun som var ledig idag köra henne till akuten. Hon var groggy slagit i huvudet men som det verkar ingen hjärnskakning tack o lov...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar