3 november 2016

En bra början på dagen

vart det i och med att jag körde ett 35 minuters trainerpass innan frukosten. Stegrad belastning var femte minut upp till 30 minuter därefter nedvärmning 5 minuter. Det innebar att jag började lätt på 53/19 och slutade rätt tungt på 53/12!
Sista fem innan nedvärmning låg jag på 327 watt(3,80 w/kg) 134(82%) BPM 83 RPM!

30 min stegrad belastning
Sedan efter frukosten vääldigt försiktig cykling till jobbet, raka spåret men nog vare isigt! En eller annan minusgrad gjorde att det var rätt isigt... Men jag tog det som sagt lugnt, med det underlaget hade det inte gått att stå på och träna stegrad belastning som jag nu gjorde på trainern. Det blir något helt annat när man "bara" trampar lätt till jobbet, ja om man nu inte kör långt förstås! Det ger ju ändå något men inte en en-milare inte! Så trainer it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar