16 november 2016

40 minuter Zwift med 4 påslag

Zwift - Watopia 11/16/2016
Mmm! Valde att cykla Zwift nu på morgonen det är ju såå enkelt att komma igång, starta datorn logga in å börja cykla. När man är klar så sparar man sitt pass och då stängs Zwift ner på datorn i samma stund så får både Strava och Trainingpeaks datat från träningen och finns färdig i min träningsdagbok, enkelt!
Jag körde rätt så likt gårdagens morgonpass med den skillnaden att jag valde att köra på hårt de gånger jag kom till ett sprintsegment. Det vart 4 påslag!






Som synes 3 kortare hårdare påslag och ett längre sådant! Alla tokjobbiga såklart, totalt 5:22 på rött! Tar man snittet för de 4 intervallerna så landar jag på runt 342 Watt vilket ger 4,03 w/kg! Jag är mer än nöjd med det. Nu dusch sedan buss till jobbet, alldeles för halt för att jag ens tänker försöka cykla till jobbet trots dubbdäck. Hoppas det ger sig snart vill hellre cykla än åka buss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar