14 januari 2015

Snö oplogat och -11 grader nu på morgonen!

Så det vart raka spåret till jobbet det är 3,6 km ganska exakt det!
Planen är att det ska vara plogat i eftermiddag när jag ska hem så jag kan blåsa på liite längre dårå... Men det är inte att ge sig den på eftersom prognosen säger fortsatt snö uppemot 1-2 dm! Jag hoppas i all fall på plogade vägar då kan det bli en något längre eftermiddagstur kanske...
Lättare förkylning känns det som i mina bihålor inte helt ok satt och nös en del igår kväll. Förstår nu varför, om jag är på väg mot en förkylning så är det faktiskt säsongens första!
Ifall det nu skulle vara så kan jag meddela följande:


Tur man är på återhämtningsveckan så man inte tappar en massa träningstid om så vore fallet. Så det blir easy ride tills det känns bättre. Hoppas det drar förbi snabbt eller som så ofta i mitt fall inte blir värre än lite nästäppa och nysningar. Inte något i halsen tack!
Ser att jag hade 129(76%) BPM i snittpuls det är bra det gick i 19 km/h i snön.... Så rätt bra tryck trots den korta sträckan eller kanske tack vare :-)

Jobbpendling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar