9 januari 2015

Skolkar från träningen idag!!!



Jag känner mig tom inte ens intresserad av att köra trainer idag inte det minsta så då får det vara... Funderade inte ens på att byta om å köra ett pass. Får ta distanspasset på trainern imorgon istället inte mer med det. Nä det var som en aning oinspirerat i både ben och knopp!
Istället skyndade jag mig att paketera in det trasiga understället ta bussen till ICA i Gammelstad posta paketet och handla det nödvändigaste hem å så bussen tillbaks i samma andetag. Bilen är totalt insnöad och nerisad orkade inte börja tina upp den så bussen var ett ganska skönt alternativ idag.
Då får jag se vad tysken säger om understället och mina krav på pengarna tillbaka skulle inte tro det ska vara några problem för det är Bike Discount vi snackar om de har varit ok mot mig vid tidigare reklamationer såå... Men osvuret är nog bäst ändå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar