28 januari 2015

Morgonpasset i byn! Empasset hem!

Ja å så snö igen då :-(
Kan tycka att det räcker nu. Ingen fan  av snö å kyla nää!
I alla fall, oplogat så det vart ett kort pass raka spåret till jobbet.
I eftermiddag ganska precis samma korta hem för att byta om och köra mitt cruise interval-pass dvs 6x8 min på någonstans runt 320 watt skulle jag tro om benen är med mig vilket jag verkligen hoppas annars blir det ett riktigt misärpass :-)

Jobbpendling korta rundan
Gårdagens tuffa eftermiddagspass var verkligen ett styrkepass. Riktigt hårt riktigt tufft! Jag kände av passet i benen senare under kvällen ni vet den där skööna känslan när man tagit ut sig rejält men ändå på rätt sätt... Jag satt ett bra tag i garaget på pallen innan jag orkade börja ta av mig skoöverdrag å skor... En lärdom också att jag måste skydda kroppen bättre om jag ska vara exponerad för väder å vind någon längre stund. Nu följer kalsonger med vindskydd i fronten samt benvärmare med i ryggan för säkerhets skull samt andra paret vinterhandskar. Vad är det man brukar säga man lär så länge man lever...


Fick på en bra rytm och fart hem, det var dessutom nyplogat men jag hade ändå bestämt mig för att det skulle köras raggarintervaller idag å så blev det alltså direkt hem efter jobbet!

Jobbpendling hem kort rundan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar