26 januari 2015

Jobbpendling i -2 grader

Ojj! Det där var ett riktigt skönt igångdrag av en ny vecka med nya möjligheter. Även om det blåste hårda sydliga vindar så klarade jag mig riktigt bra för jag fick vinden från sidan så det var aldrig någon riktig motvind man ska ha tur ibland! :-)
Styrketräningen tar jag efter jobbet innan jag jobbpendlar hemåt, Ska bli spännande att se vad som väntar en utanför sjukhuset i eftermiddag de har ju lovat snö, finns en viss risk för misärcykling hem vi får se...
Tilläggas kan att jag från Strava får 210 watt på rundan. Sen så måste jag verkligen ha haft vindarna med mig hela turen trots att jag vände vid färjevägen och borde fått motvind! Men inte för jag ser att jag knappt varit in i pulszon 3 på passet, som jag precis sa det gick på bra...

Jobbpendling
Känns riktigt bra i kroppen inga efterverkningar från gårdagens bägge rätt så tuffa pass. Jag har sovit bra efter två oroliga nätter då jag var ordentligt förkyld. Nu blickar vi framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar