26 januari 2015

Å här kommer resten av träningen för dagen!

Stämplade ut från jobbet runt 15-snåret. Bytte om till träningskläder för gymmet.
Roddmaskinen, rodde 2304 meter på 10:25 förbrukade 137 kalorier snittade runt 142 watt!
Nå efter den fina uppvärmningen startade jag gympasset, avverkade benövningar, coreövningar samt axlar, armar och bröst stämplade ut från gymmet efter exakt 40 minuter.
Återstod att ta sig hem på oplogade vägar där bilar kört spår, jag hatar spåriga vägar för framhjulet far än hit än dit så jag törs verkligen inte ösa på! Enda stället där det gick att cykla med lite tryck på var utefter cykel- och gångstigen innan Sundis sporthallen där vart det spårigt igen, suck!
Valde att cykla raka spåret hem i och med det taskiga underlaget, klokt Nilsson klokt! :-)

Jobbpendling hem
Gympass och roddmaskin
På det direkt ut å skotta innan middagen. Så nog fick man träning idag. Om nu vägarna är rensade till imorgon vilket jag tvivlar starkt på så kanske kanske att jag tränar till och från jobbet. Enligt prognosen just nu uppehåll från mer snö tisdag onsdag sen äre vitt igen som gäller... Nåja temperaturen är sån att det trots allt är riktigt skönt cykelväder om det nu inte vore för alla spåriga vägar. Hoppas verkligen de rensat vägarna till i morgon jag ska ju cykla hallå snöröjningen!!! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar