19 december 2014

Jobbpendling distans nu på morgonen

Ja så blev det jag valde att dra av ett timmespass innan jobbet nu på morgonen i govärmen som nu är dvs nollgradigt ungefär. Inga som helst problem med annat än att jag efter 11-12 km måste ta av mig cykelglasögonen för att de immar igen å gör mig i princip blind. Nå det är smällar man får ta. Behövde ingen värmeväxlare heller. Nä riktigt skönt faktiskt!

Jobbpendling distans
186 watt(2,11 w/kg) tyckte strava att det vart på morgonpasset. 124(73%) BPM i snittpuls å hemska 108 hm avverkade man ;-)
Något liknande i eftermiddag om inte det snöat på rejält så man åker på att gå hem oplogat kan bli jobbigt. Glömde dessutom sätta 1600 lumen framlyktans batteri på laddning igår kväll :-(
Tur jag har en enklare framlykta på brukshojen som jag kunde flytta över till 29:ern. Kan dock meddela att man fort blir bortskämd det kändes som att cykla utan framljus med den inte äre nå många lumen där inte... Men det gick! En nyttig läxa, ladda batteriet knallkork!!! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar