18 december 2014

Eftermiddagens kranka blekhet

Först började jag med att värma upp i gymmet med roddmaskinen, 5450 meter på 25 minuter. Svidade om till utomhuscykling och gränslade min stålhäst! Ganska exakt 58 minuter senare klev jag av utanför garaget med 20,31 km in på träningskontot va!
Inte illa dagens totala träningsmängd med gym- och cykelpassen blev 2:33:22 och 42,27 km de ni!

Jobbpendling Jobbet-Färjevägen-Byn-Gstad-Byn
Känner mig trots många dar i sadeln pigg fast ändå trött om ni förstår hur jag menar ;-)
Väderprognosen är snö imorgon och sedan något lite kallare i helgen då. Kan bli trainer igen då. Men inte mig emot det går lika bra det!

2 kommentarer:

  1. Riktigt grym dag. Man kan säga att du fixade fyra träningspass idag!! Att vara trött, men ändå pigg - ja då ligger man rimligen rätt i träningen.

    SvaraRadera
  2. Joo! Det var en trött kropp igår kväll, somnade rätt så tidigt och sov så gott!

    SvaraRadera