20 november 2014

Jobbpendling



Brrr! Det var kallt kan ärligt säga att något mycket längre tid hade jag inte klarat av framför allt för mina stackars fötters skull... Men även bålen vart kall å ändå så valde jag denna gång medvetet att ta det lilla lugna hela passet inte dra på å få fartvind på nosen. Som för övrigt skyddades bra av värmeväxlaren airtrim! Nä jag kan konstatera att Nilsson är ingen vintermänniska jag rent av avskyr snö och kyla gillar den inte alls. Jamen det blir ju så vackert och ljust när snön kommer. Vackert - en definitionsfråga??? Ljust - hur fasen tänker man där, de ynka soltimmarna blir färre å färre det är mörkt när man drar till jobbet å fan lika mörkt när man ska hem ?!?!?!
Som synes ingen vän av vinter men det står jag för.
Passet då joo sådär, ingen större ansträngning i och med att jag höll igen en aning. Det vart 12,91 km, 182 watt, 21,6 km/h, 129(76%) BPM och 76 RPM i kadens å -9,81 grader i pendlartemp!!!

Jobbpendling
Var förbi  xxl.se igår men inte var vinterbibsen nå mer fodrade än de jag har så det blev inget köp där. Slapp därmed köerna till kassorna som var cirka 25 minuter lång... Ja ni läste rätt enorma köer var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar