31 januari 2014

XII:or

Ja just precis tolvor va! ;-)
Fyra styckna dessutom å det var inga duvungar precis utan rena rovdjur minsann. De slet mina ben i stycken bara skoningslöst! Det känns att man är sliten andra veckan 336,7 watt(3,9 w/kg) 140(85%) BPM och 82 RPM i snittkadens! Nästan exakt samma snitt som förra veckan man är jämn i alla fall...
De känns så  grymt jobbig så det är fan inte sant! Första intervallen innan kropp å knopp ställt in sig på smärtan vill man bara lägga  av efter 2-3 minuter alltså de är enormt jobbiga intervaller... Meen det är det som kommer att ge i längden tror i alla fall jag efter att ha läst en del om just specifik tempoträning.
Nu återstår 2 distanspass av denna vecka ja förresten så var dagens pass januari månads sista pass! Nu äre bara resten av träningsperioden kvar innan man kommer ut till några tävlingar å då hoppas vi att man får lön för mödan så att säga. För att tömma kroppen lite lite till så körde jag efter 3 minuters vila ett 21 minuters tempopass! 309 watt(3,6 w/kg) 132(80%)BPM och 92 RPM i kadens!
Sen nedvärmning så vare klart å betalt!

4x12 min tempointervaller + 21 min  tempo
Totalen för dagens pass: 1h36min, 292 watt(3,4 w/kg) 129(78%)BPM  i snittpuls och 86 RPM i kadens på det.  TSS 123,3 totalen uppe i 442 för veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar