2 december 2013

Morongpasset på jobbet

Mmm! Det blev exakt 42 minuter styrketräning. Körde planenligt ben axlar core och så lite armar på slutet! Det känns i armar och mage nuu sanna mina ord, körde extra övningar på bland annat magen och bröst. Nu är man lite skakig men det blir bättre framåt 9-tiden ungefär ;-)
Nu återstår ev ett lättare rullpass på trainern när jag kommer hem om jag hinner det var lite annat idag som står för dörren bla annat in med bilen på verkstan om jag får tag i en tid vill säga suck!
På tal om det så beställde jag ny campa veloce kassett och kedja eller drivlina som en del vill kalla det till trainerhojen :-)
Det är den kassetten jag drog sönder 11:ans drev på för lite mer än en månad sedan, ringde Jorma för 3-4 veckor sedan men inget har hänt så nu fixar jag det själva helt enkelt!

Update! Inget trainerpass idag det får bli imorgon helt slut i påkarna efter dagens styrke å gårdagens distanspass! :-)
Sitter i detta nu å letar musik att ha med mig i träningen till både trainer och styrke! Hittar både det ena å det andra men det lutar kraftigt i överkant åt hårdrock!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar