15 december 2013

Distanspass så var träningsveckan till ända

Mmm! Det blev ett 2 timmars distanspass allt enligt planeringen, håll dig i zon 2 minst 50% av tiden, håll jämn belastning över hela passet. Ok! Då gör vi väl så då :-)
Det blev ganska bra, 2 timmar, 240 watt(¨2,7 w/kg), 114(69%) och 92 RPM!

Distanspass
I och med detta pass så är min träningsvecka klar!
Det blev som följer:


Det får jag vara nöjd med, planeringen sa 10,5 timme. Jag sköt liite över målet bara.
Nä men nått extra pass har jag kört, vilket jag gör när känslan är bra.Vilket den verkligen är nu ;-)
Sen så ska jag för er övriga  cyklister ta å ringa bokningen Arcushallen imorgon fm och kolla om tid/-er i december och januari. Jag slänger ut ett meddelande på bloggen så fort det finns nått att meddela er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar