14 november 2013

Gympass genomfört

Ja jo eftersom vi ska iväg om några timmar så blev det som så att jag klämde in ett gympass på 45 minuter nu på morgonen så hann jag träna nått i alla fall, tycks minnas att gymmet på pite havsbad inte var så värst förra gången vi var där med jobbet... Nä det blir ett rent cykelpass imorgon eftermiddag istället... Funderar på att slå ihop det missade 35 minuters passet som skulle genomförts idag med det planerade 1:05 så det skulle innebära att jag ska hoja 1h40min imorgon borde man väl klara av eller? ;-)
Morgonens pass på 45 minuter körde jag ben, vader, axlar, rygg, armar core å så roddmaskinen sista 5 men då var gubben tröttelitrött!!! ;-) Mee like!
Nu ta det lugnt å lyssna på en massa föreläsningar mm...

Så en liten inblick i min tempovärld, här har ni en bra inblick hur en triathlon- respektive tempohoj ska ställas in. Jag tyckte sajten var så pass bra att jag lägger ut den i min blogg, varsegod!

Tempohojen och UCI:s krav på densamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar