11 oktober 2013

Uj uj uj!

Kallt i motvinden minsann...
Körde den lilla älvrundan + Seletbackarna som jag kallar den med linjehojen, det var ju hela 12 grader när jag kom hem kändes till en börja riktigt skönt upp till Gäddvik, Känslan när jag startade var, Oj va lätt det gick! :-) Men den känslan försvann i den allt kallare motvinden, solen försvann då försvann även värmen jag kände första milen! Men jag är grymt nöjd att jag hann klämma en 45:a innan mörket!
Slutade något tidigare på jobbet idag för att hinna med ett utomhuspass. Det var tufft, kärvt i motvinden.
Å mycket riktigt 36,5 km/h upp till Gäddvik. Sedan runt å Seletbackarna fram till färjan där snittade jag 29,5 km/h inte mer! Sista milen hem då, där vart snittet 36,3 km/h!
Totalen för dagens pass: 45,5 km på 1:24 vilket ger 32,4 km/h, 86 RPM och 135(78%) i snittpuls! Strava slår till med 195 watt(2,2 w/kg)!


Ett utomhuspass med Canyonhojen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar