25 oktober 2013

Ohhh...



Halkan lurar där ute gott folk ;-)
Jag uppmärksammade det innan jag gick i backen tack å lov, pust!
Sakta sakta pendlarhojade jag cykelvägarna till jobbet å faktiskt jag höll mig på hjul hele vägen, tack Schwalbe för det! ;-)
Om det var halkigt igår morse så är det ingenting mot vad det är nu!
Tror faktiskt det är nytt rekord 3,7 km på cykel tog mig närmare 25 minuter att cykla!
Men syftet var att ta sig fram helskinnad å det gjorde jag ju...
Så hörrni! Ta det lugnt därute!
Sen kan jag nämna att röstningen närmar sig slutet ni har till 23:59 på er att slänga in er röst. Ser ut att bli Daniel som vinner den åtråvärda och prestigefyllda titeln Året Prestation om ingen större omsvängning sker...
Det fick bli ett styrkepass direkt efter jobbet på gymmet idag. Jag valde att köra 5000 meter roddmaskin de metrarna avklarades på 23 minuter! På det några core övningar och så lite armar och vader också men absolut inga ben de körde jag ju igenom igår...
Får vara bra med det, sen cyklade jag hem med vinterhojen nu var det liite bättre fäste än i morse i alla fall. Höll mig på hjulen även hemresan ;-)
Med 10 timmar kvar att rösta på är Dyrander fortfarande i ohotad ledning nu med en till röst på sig!
Ställningen är alltså:
Dyrander 10 röster
Ronnle 5 röster
Måns 2 röster
Röding 2 röster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar