24 oktober 2013

En del kör After Work jag kör After Weights

 
vs
  
+


Jojomen!
Först styrketräning 40 minuter sedan planenligt after weights 35 minuter på spinninghojen på gymmet. För er som inte vet så är after weights lättare cykling direkt på styrketräningen helt enkelt å i och med att det inte innefattar nått mer än så känner jag att det räcker gott med spinningcykeln på gymmet på jobbet även om den börjar vara rätt sliten och inte känns helt perfekt. Jag kände helt enkelt  inte för att styrketräna och duscha cykla hem för att sen köra trainern för att duscha igen... Nänä! Det fick bli all in one på gymmet, man blir garanterat trött å svettig så jag tror definitivt att det tar ;-)
Så nu hemma efter att första jobbat minst 8 timmar och tränat 1h15min så ska det bli skönt med en middag med frun. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar