Inte Coop i alla fall...
Nä jag valde att dra igång med en ren tempoträning på trainern inkl uppvärmning, låt var med lättare motstånd men i alla fall. Svettigt blev det sanna mina ord!
Körde 30 km på strax över 40 minuter, snittade 145(84%) och 97RPM samt 352watt(4 w/kg)! Sista 5km låg jag på 158(92%) i puls, 98RPM och 373watt(4,3 w/kg)!
Ser dessutom att jag låg på 156(90%) i puls de sista 23min och presterade 367watt(4,2w/kg)!
Kan bara konstatera att kroppen tål högre belastning under längre tid än tidigare, nu i vinter gäller det att få den att tåla ännu liite högre belastning så blire säkert kul nästa sommar... ;-)