19 september 2013

Jobbpendling med 29:er

Mmm! Ser i min träningsdagbok att jag la ner utomhuscyklingen den 16 september förra året sen vare trainer som gällde fram till i vår :-)
Har nu slagit det rekordet med några dagar faktiskt!
Sen var det närmare 1,5 vecka sen jag körde ett jobbpendlarpass så det var skönt att få köra utomhus igen med allt som varit sen förra veckan... Efter två hårda trainerpass var det riktigt roligt att ge sig ut på mtb:n å leka sig fram till jobbet! Skitkul faktiskt! :-)
Fick ihop 19km lite drygt som avverkades på liite drygt 41 kuliga minuter...
Ser dessutom att vi har 14 grader varmt å det är den 19 september. Fan så gött!
Hade alldeles för mycket kläder på mig imorse, det blev lite svettigt om man säger så ;-)
Sen en annan sak, såg att det var rätt mörkt nu på morgonen så jag väntade till strax efter sex innan jag vågade mig ut på vägen. Måste sätta lampor fram och bak om man ska ut nått tidigare på morgonen...
Snittade 27,7 km/h hade 135(78%) i puls och 281watt(3,2w/kg)!