om inte roligare ;-)
Det var skitkul å köra mtb idag, jag njöt varenda meter jag var ute. Hade jag inte haft en tid att passa hade det nog blivit en timme till tror jag :-)
Men det var gott nog ändå! Jag fick ihop 19,7 km som tog lite drygt 40 minuter att cykla, snittet blev 29,3 km/h och medelpuls 134(78%)!