20 september 2013

Lite grus, mycket asfalt!

Jag valde att köra 29:a idag med för det ska visst regna när jag ska cykla hem såå...
Gillar inte att skita ned linjehojen det är lättare att tvätta av 29:an.
Idag en något lite annorlunda väg till jobbet först ner till storheden via grusvägar å dylikt! Sen tillbaka via gammelstads kyrkby och gamla bodenvägen via tippen upp till bondgården innan jag körde ca 1km på 97:an innan avfarten till sjukhuset... Kom iväg 10 minuter senare än jag hade tänkt för jag kom på att jag skulle flytta kadensmätaren från trainercykeln till 29:an...
Fortfarande lika varmt som tidigare men det ska visst bli kallare nu, usch!
Morgonens körning, 23,1km, 49:39, 27,9 km/h och 80 i kadens!