Really fast people are frustrating, but they make you faster. When you get faster, you might frustrate someone else.
20 september 2013
Hem i regn
Men det gjorde faktiskt inte så mycket, det var rent av skönt eftersom det var så pass varmt som 12 grader det gjorde att det lätta regnet rentav kändes skönt å gav en massa syre dessutom. Kände mig taggad idag det är ju helg dessutom, istället för att blåsa raka spåret hem så körde jag inledningen på min gamla rutt upp till färjevägen sen därifrån gamla bodenvägen förbi soptippen och när jag kom till mattisberg så for jag in på eljusspåret och körde 3 varv där, varvet är 2,7 km enligt skyltning och 2,6 km enligt min garmin :-)
5:58 som bästa tid från juli i somras idag vart bästa tid 6:18 men det berodde mest på att jag inte vågade stå på riktigt i utförslöpor och kurvor det var ju rejält blött utefter banan så jag ville inte gå omkull. Sen vidare ut till storheden innan jag via småvägarna hittade hem! Det blev ett längre pass än jag räknat med men det var en skön känsla idag, perfekt!!!
Totalen för passet blev, 32,6 km, 1:14:48, 261 watt(3 w/kg), 26,2 km/h, 83RPM och 132(76%) i snittpuls!