Mmm! Fick stanna till efter bara några meter efter att jag dragit igång eftermiddagspasset å dra på mig armvärmarna det var för kallt att cykla utan, brrr!
Kom dock igång hyggligt efter nån kilometer ändå frös faktiskt inte om fötterna alls vilket jag normalt brukar göra... Körde tillbaka hem samma runda som jag cyklade imorse fast tvärtom då :-)
Bra fart trots kyla och motvind som bet bra i skinnet!
Kollade precis trainingload och kan helt följdriktigt konstatera att jag har en grym form just nu ett hyfsat högt positivt TSB värde indikerar att jag är vältränad och utvilad. Kändes så också idag, hade jag velat hade jag kunnat "dunka" på utav bara faan... :-) Känns riktigt bra i kroppen riktigt bra!
21,85 km på 45:48, 299 watt(3,4 w/kg), 28,7 km/h, 130(75%) i snittpuls och 150(875) i maxpuls samt 83,2 i kadens! Klöste på bra på slutet, sista fem gick i 32,1 km/h!