19 juni 2012

Rekordmilen tisdag 19 juni!

Å regnigt på plats i Hemmingsmark! Tyvärr! :-(
Jag gillar värme jag, men men bara gilla läget! Startade riktigt bra, kom fram till vändet på ny rekordtid, strax under 7 minuter! Upptäcker varför efter vändet det var medvind, jag körde all in å satsade allt!
Vilket höll fram till 7km körda där dog mina ben, kapput! Finito! Ingen kraft kvar alls! Gick från i runda slängar 42 km/h ned till lååga 40 km/h :-(
Orkade inte hålla kvar trycket, blev stum stum stum! Nå nu har jag augustis tre rekordmilar på mig att knäppa 14 minuter! Det ska gå, ta mej  tusan! Ni ska få se, vänta bara!!!
Jag tror Pelle var snabbast idag, 14:05 om jag minns rätt!
På tal om blött, gissa vem som först på uppvärmningen blev genomdränkt av en omkörande bil som körde om precis där det var största vattensamlingen på hela temposträckan? Jaa jag såklart! Som en dränkt katt! Gissa vem som blev dränkt igen på själva rekordmilen av en mötande bil som körde genom exakt samma vattensamling och precis när vi möttes?? Jaaa! Jag! :-/
Det gäller att vara på fel plats vid fel tillfälle, det verkade jag vara bra på idag!
Gissar på att jag var 1000 gånger blötare än de andra tillsammans...
Nu tar vi nya tag, nästa event verkar vara måndag, tisdag efter midsommar!
Vi får väl se, men hörrni?! Det är bara åtta stycken av oss i Team Norrbotten som ska köra VSM?!
Vart är alla? Inga fler som tränat i vinter eller? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar